Menu
Ostoskori 0
Kassalle

Ostoskorisi on vielä tyhjä!

Tilaus- ja toimitusehdot

Ennen tilaamista, tutustuthan tilaus- ja toimitusehtoihimme. Tilatessasi verkkokaupastamme hyväksyt laissasäädetyt etäkaupan ehdot ja sitoudut noudattamaan niitä. Emme myy etäkaupan ehtojen mukaisesti alle 18-vuotiaille.

1) Tilaaminen

Tilauksen voi lähettää ensisijaisesti verkkokaupan tilauslomakkeella. Se onnistuu näin: Siirrä haluamasi tuotteet ostoskoriin, siirry sitten kassalle, täytä yhteystietosi tilauslomakkeelle ja hyväksy tilaus tai siirry maksupalveluun. Mikäli verkkokaupan kautta tilaaminen ei jostain syystä onnistu, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse. Jos maksutapahtumasi keskeytyy, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Saat asiakaspalvelusta ohjeet maksun viimeistelyyn. Tuotteet tuolloin ovat jo varattuina tilaukseesi, joten ethän luo uutta tilausta. Tilauksen tekemiseen tarvitset sähköpostiosoitteen, sillä lähetämme tilausta koskevat tiedot sinulle ainoastaan sähköpostilla. Verkkokauppa lähettää automaattisesti tilauksen vastaanottamisen jälkeen sinulle yhteenvetona viestin, jossa on tilauksesi tiedot, ja tilisiirrolla tilattaessa myös tilisiirron maksuohjeet. Tarkista tiedot, ja jos huomaat tilaustiedoissa korjattavaa, ota yhteyttä sähköpostitse välittömästi vastaamalla kyseiseen viestiin!

2) Tilausten toimittaminen

  • Varastossamme olevat tuotteet postitamme normaalisti arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme saaneet maksusuorituksen tilauksesta.
  • Ennakkoontilattavien tuotteiden arvioidut toimituspäivät on ilmoitettu tuotesivulla, mutta huomioithan, että toimitusajat saattavat muuttua meistä johtumattomista syistä.
  • Tilaustuotteiden toimitusajat ovat pääsääntöisesti 2-4 viikkoa. Tilaustuotteita ei tilata valmistajilta ennenkuin maksusuoritus tilauksesta on saapunut.

Jos tilaus sisältää sekä varasto- että tilaustuotteita, toimitetaan tuotteet yhdessä lähetyksessä, kun kaikki tilauksen tuotteet ovat saatavilla.

Poikkeukselliset tai muuttuneet toimitusajat pyrimme ilmoittamaan tuotteen tiedoissa sekä FB-sivuillamme ja otamme tarvittaessa yhteyttä sähköpostitse.

Jos palautat tilauksesi, toimituskulut hyvitetään takaisin edullisimman toimitusvaihtoehtomme mukaan, eli maksettavaksesi jää edullisimman toimitusvaihtoehtomme ja valitsemasi toimitustavan erotus. Jos palautat osan tilauksestasi, ei toimituskuluja hyvitetä. Jos palautat osan tilauksestasi ja tilauksesi lopullinen arvo ei enää täytä ilmaisen pakettitoimituksen ostorajaa, veloitetaan valitsemasi toimitustavan normaalit toimituskulut vähentämällä ne palautussummasta. Jos paketti jätetään noutamatta, perimme asiakkaalta myös palautuksesta aiheutuneet kulut, jotka ovat vähintään 4,90 euroa. Samoin asiakkaan maksettavaksi jää paketin säilytyksesta mahdollisesti aiheutuvat lisäkulut.

Toimitukset Suomeen ja Ahvenanmaalle

Toimitusmuoto Hinta Toimitusaika Lisätiedot
Kirjelähetys 0 € 4-10 arkipäivää Lähetämme tilauksesi economy-kirjepostina yhdessä tai useammassa pienlähetyksessä, jonka posti joko jakaa suoraan postilaatikkoosi tai -luukkuusi TAI se tulee noudettavaksi lähipostista erillisellä ilmoituksella.
Hidas, ei seurattavissa.
Pikkupaketti 2,90 € 2-4 arkipäivää Lähetämme tilauksesi XXS-Pikkupakettina, jonka Posti jakaa pääsääntöisesti suoraan postilaatikkoosi tai -luukkuusi, Jos lähetys ei mahdu postilaatikkoon, se tulee noudettavaksi lähipostista erillisellä ilmoituksella. Saat lähetyksen seurantatunnuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on pakattu. Pikkupaketilla on kevyt seuranta. Paketista tulee merkintä seurantaan, kun posti ottaa paketin vastaan, postinjakaja ottaa paketin kyytiin ja lopulta kun paketti jaetaan postilaatikkoon tai on noudettavissa Postista. Toimitusaika 2-4 arkipäivää (ei tiistaijakelua).
Kätevä ja edullinen seurattava lähetys pienille tilauksille.
Posti- / Smartpost-paketti 4,90 € 1-2 arkipäivää Noudat tilauksesi valitsemastasi postin palvelupisteestä tai Smartpost-automaatista. Saat lähetyksen seurantatunnuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on pakattu. Ota henkilöllisyystodistus mukaan pakettia noutaessasi! Jos valitset noutopaikaksi Smartpost-pisteen, saat tekstiviestin Postilta paketin saavuttua automaattiin. Tekstiviestissä on lokeron avaamiseen tarvittava koodi, joten pidä viesti tallessa. Huom! Varmista, että matkapuhelinnumerosi on oikein tilaustiedoissasi, jotta saat avauskoodin! Toimitusaika 1-2 arkipäivää.

Huom! Tilauksen toimituskulu veloitetaan palautuksen yhteydessä, jos tilauksen arvo palautuksen jälkeen jää alle ilmaisen toimituskulun rajan.
Nopea ja seurattavissa, nouda haluamastasi noutopisteestä.
Kotipaketti 9,90 € 1-2 arkipäivää Kotipaketissa tilaat tuotteet suoraan kotiovellesi.Saat lähetyksen seurantatunnuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on pakattu. Kotipaketti-palvelussa Posti ottaa sinuun yhteyttä ennen toimitusyritystä ja sopii toimitusajankohdasta kanssasi. Toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9-21 välillä. Isoimmissa kaupungeissa paketteja toimitetaan arkisin aina klo 21 asti, pienemmillä paikkakunnilla toimitukset ovat klo 14 mennessä. Valitessasi Kotipaketti-toimituksen, varmista, että antamasi osoitetiedot ja puhelinnumero ovat oikein. Toimitusaika 1-2 arkipäivää.
Nopea ja seurattavissa, toimitus kotiovelle.
Nouto varastoltamme Oulusta
Ma-pe 10-15:30
0 € Voit arkipäivisin klo 10-15:30 noutaa valmiiksi maksetun tilauksesi suoraan varastoltamme osoitteesta Myyntimiehenkuja 10, käynti Noutovaraston A4.1-ovesta. Valitse kassalla toimitustavaksi Nouto varastoltamme, lisätiedoissa voit ilmoittaa, milloin haluat noutaa tilauksesi, niin keräämme ja pakkaamme sen sinulle valmiiksi ja ilmoitamme, kun tilauksesi on valmis haettavaksi. Tilaus noudetaan nimellä ja tilausnumerolla. Pyydämme noutamaan kerätyt tilaukset kolmen arkipäivän kuluessa.

Toimitukset EU-maihin

Bulgaria, Irlanti, Italia, Kreikka, Kroatia, Kypros, Malta, Ranska, Romania, Yhdistynyt Kuningaskunta

Toimitusmuoto Hinta Toimitusaika Lisätiedot
Postipaketti, Priority 9,90 € 4-8 work days Lähetämme tilauksesi priority postipakettina. Tilauksesi toimitetaan lähipostiisi noudettavaksi. Saat lähetyksen seurantatunnuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on pakattu. Ota henkilöllisyystodistus mukaan pakettia noutaessasi!

Toimitukset EU-maihin

Alankomaat, Belgia, Espanja, Itävalta, Latvia, Liettua,Luxemburg, Portugali, Puola, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Tanska, Tsekki, Unkari, Viro

Toimitusmuoto Hinta Toimitusaika Lisätiedot
DHL Parcel Connect 6,90 € 4-8 arkipäivää Lähetämme tilauksesi DHL Parcel Connect postipakettina. Tilauksesi toimitetaan kotiin tai noudettavaksi lähimpään DHL Parcel Connect pisteeseen. Saat lähetyksen seurantatunnuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on pakattu.
Postipaketti, Priority 9,90 € 4-8 work days Lähetämme tilauksesi priority postipakettina. Tilauksesi toimitetaan lähipostiisi noudettavaksi. Saat lähetyksen seurantatunnuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on pakattu. Ota henkilöllisyystodistus mukaan pakettia noutaessasi!

Toimitukset EU:n ulkopuolelle

Yhdysvallat, Kanada, Australia, Intia, Etelä-Afrikka, Kanarian Saaret, Norja, Sveitsi, Islanti

Toimitusmuoto Hinta Toimitusaika Lisätiedot
EMS Express Mail Service 14,90 € 4-8 arkipäivää (Yhdysvallat, Kanada, Australia), 4-10 arkipäivää (kaikki muut) Lähetämme tilauksesi Express Mail Service pakettina. Tilauksesi toimitetaan suoraan ovelle. Saat lähetyksen seurantatunnuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on pakattu. HUOMIO: Asiakkaana olet vastuussa kaikista mahdollisista tilaukseen liittyvistä tulli- ja veromaksuista. Tilauksesi toimitetaan ilman arvonlisäveroa.

3) Tilauksen vastaanottaminen

Tuotteet toimitetaan postitse postituskotelossa/-laatikossa tai muovisessa postituskuoressa sekä aina mahdollisuuksien mukaan tuotteen omassa alkuperäis pussissa tai pakkauksessa. Jos vastaanottamasi lähetys on vaurioitunut siten, että myös lähetyksen sisältö on vaurioitunut matkalla, ilmoita siitä heti lähetystä vastaanottaessasi postinjakalle, postin henkilökunnalle tai postin asiakaspalveluun ja tee vahinkoilmoitus sekä ilmoita meille sähköpostilla, jossa liitteenä kuvat vaurioituneesta lähetyksestä.

4) Tilauksen maksaminen ja maksutavat

Käsittelemme tilauksen vasta, kun olemme saaneet tilauksesta maksusuorituksen tai hyväksytyn luottopäätöksen. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle eli meille. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Maksuihin liittyvissä kysymyksissä tai ongelmissa sinua palvelee Paytrailin asiakaspalvelu numerossa 020 718 1830 (ark. klo 8-19 UTC +2/3) tai asiakaspalvelu@paytrail.com.

Collector Laskuun tai Osamaksuun liittyvissä kysymyksissä palvelee Collectorin asiakaspalvelu, jonka yhteystiedot löydät osoitteesta www.collector.fi/asiakaspalvelu.

Verkkokauppamme maksutavat ovat:

  • Verkkomaksaminen verkkopankkipainikkeella: Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. Verkkopankkipainikemaksamiseen tarvitset henkilökohtaiset pankkitunnukset.
  • Visa-, Visa Electron- tai MasterCard- korteilla: Paytrail Oyj toimii Visa-, Visa Electron- tai MasterCard- korteilla tehtävissä maksuissa maksunvälittäjänä. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.
  • PayPal: PayPal-tilin avulla maksat helposti ja nopeasti. PayPal-tilin käyttö on ilmaista ja tekemäsi ostot veloitetaan PayPal-tililtäsi tai tiliin yhdistetyltä luottokortiltasi. Kassalta siirryt Paytrail-maksupalvelun kautta PayPal-maksusivulle, josta hyväksyt maksun omilla PayPal-tunnuksillasi.
    HUOM! PayPal-tili tulee avata ennen ostosten tekoa! Lue lisää osoitteesta www.paypal.com.
  • Collector Lasku/Osamaksu: Collector Lasku/Osamaksu on käytettävissäsi, jos olet yli 20-vuotias ja sinulla on moitteettomat luottotiedot. Collector Bank tekee luottotietojesi tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Collector laskupalveluun tunnistaudutaan henkilötunnuksella ja pankkitunnuksilla. Laskulla tilattujen tuotteiden toimitusraja on 250 €. Kaikki Collector laskulla tehdyt tilaukset toimitetaan postitse seurattavana pakettina. Kun valitset laskulla tai tililuotolla maksamisen, voit tehdä tilauksen ainoastaan väestörekisterissä olevaan vakituiseen osoitteeseesi. Laskutilauksiin ei ole mahdollista tehdä tuotevaihtoja. Tilauksen postikulut laskutetaan, vaikka palauttaisit kaikki tuotteet. Kulusi ovat siis aina vähintään Collectorin perimän laskutuspalkkion sekä tilauksesi postikulujen summa. Collector toimittaa laskun sinulle kaksi viikkoa ennen sen eräpäivää eli ostopäivää seuraavan kalenterikuukauden puolessa välissä. Lasku ei siis tule tuotteiden mukana, vaan saat sen suoraan Collectorilta.

    Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää. Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. * Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio. Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimiosamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.
    Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.
    Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 20 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Collector Bank AB tekee luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.
    Täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:
    Tarkemman palvelukuvauksen löydät https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
    Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf
    Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf
    Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

  • Ennakkomaksu tilisiirtona: Saat halutessasi tilisiirron maksuohjeet sähköpostiisi. Tilisiirrolla maksat suoraan OP:n pankkitilillemme, muistathan käyttää annettua viitenumeroa. Tilisiirrolla maksettaessa maksuaikaa on 3 vrk ja tämän ajan pidämme tilauksessasi olevia tuotteita varattuna sinulle. Jos tilausta ei ole maksettu annetun maksuajan sisällä, tilaus peruuntuu. Tarvittaessa voit pyytää hieman pidemmän maksuajan, mutta tästä on sovittava etukäteen ENNEN tilauksen tekemistä.

5) Asiakaspalautukset

Lue sivultamme löytyvät Asiakaspalautusohjeet ennenkuin teet palautuksen postiin ja toimi ohjeiden mukaan. Näin helpotat ja nopeutat tilauksesi käsittelyä!

Tuotteillamme on lainmukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus (Kuluttajansuojalaki, 6 Luku Kotimyynti ja etämyynti, 15§ Peruuttamisoikeus etämyynnissä), joka alkaa siitä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Tilaustuotteilla on samat palautus- ja vaihto-oikeudet kuin varastotuotteillakin.

Mikäli tuote palautuu myyntikelvottomana eli sitä on esimerkiksi käytetty, tuote on likaantunut tai tuote on pesty, emme hyväksy palautusta. Tuote on myyntikelvoton myös siinä tapauksessa, että siitä on irrotettu tuotelaput tai se palautetaan ilman tuotteeseen selkeästi kuuluvaa myyntipakkaustaan tai myyntipakkaus ei ole ehjä. Myyntikelvottomasta tuotteesta ei palauteta rahaa.

Emme lunasta postiennakolla tai siihen verrattavalla tavalla meille lähetettyjä lähetyksiä emmekä myöskään korvaa tällaisesta lähetyksestä asiakkaalle aiheutuneita kuluja. Rahapalautukset asiakkaalle huolehtii maksunvälittäjänäkin toimiva Paytrail.

Asiakaspalautukset tulee lähettää meille Postin kautta! Toivomme käytettävän meille edullisinta postitustapaa, mikä alle 3 cm lähetyksille on asiakaspalautuskirje. Tätä isommat lähetykset palautetaan asiakaspalautuspakettina.

Asiakaspalautukset Suomesta

Asiakaspalautus on asiakkaallemme maksuton, kun ilmoitat postissa, että kyseessä on asiakaspalautus. Asiakaspalautukset tulee lähettää käyttämällä Postin kanssa sopimamme Asiakaspalautussopimuksen sopimustunnusta, joka on valmiina tilauksen mukana tulevassa palautusosoitetarrassa. Mikäli maksat palautuvan lähetyksen postikulut itse, emme korvaa näitä kuluja, koska tarjoamme asiakkaillemme maksuttoman palautusvaihtoehdon. Jätä palautus aina postiin tiskille asiakaspalvelijalle ja pyydä ja säilytä kuitti asiakaspalautuksesta, sillä lähetyksen kadotessa emme voi korvata tuotetta, mikäli palautuskuittia ja todistusta palautuksesta ei ole. Valmiin palautusosoitetarran löydät tilauksesi mukana tulleen lähetyslistan yläreunasta. Ilmainen asiakaspalautus koskee vain Suomesta palautettuja lähetyksiä.

Asiakaspalautukset Suomen ulkopuolelta

Asiakas vastaa itse tuotteiden palautuskuluista.

6) Muuta

Kaikki sivuilla ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnan ja tilaus- ja toimitusehtojen muuttamiseen ilman ennakkoilmoitusta. Emme myöskään vastaa mahdollisista virheistä ilmoitetuissa tuote- tai materiaalitiedoissa tai mahdollisista painovirheistä verkkokaupan hinnoissa. Muutokset eivät koske hyväksyttyjä tilauksia. (Tilaus on hyväksytty, kun se on käsitelty.) Jos tuotetiedoissa tai tilaus- ja toimitusehdoissa on jotain epäselvää, ota meihin yhteyttä, niin pyrimme antamaan vastauksen kysymyksiisi. Pidätämme myös oikeuden perua kaupan, jos hinnoittelussa on sattunut selkeä virhe tai mikäli tuotetta ei pystytä toimittamaan kohtuullisessa ajassa. Meillä on myös oikeus evätä tilaus esim. maksamattomien/lunastamattomien tilausten vuoksi tai toistuvasti palautuvien tilausten vuoksi. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten kesken, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Lumingerie ja ympäristö

Pyrimme kierrättämään ja käyttämään uudelleen mahdollisimman paljon postitusmateriaaleista, joten meille palautuvat laatikot ja kotelot päätyvät uudelleen postitukseen, mikäli ovat siistejä ja ehjiä. Siksi toisinaan saatat saada tilauksesi käytetyssä postituskotelossa tai laatikossa ja toivomme samaa myös asiakkailtamme, eli kaikki asiakaspalautukset voi lähettää meille samassa kotelossa tai kuoressa, jossa olet tuotteet vastaanottanut tai muussa kierrätyslaatikossa. Kierrättämälllä säästämme luontoa sekä postitustarvikekuluissamme.

Käytämme toiminnassamme kotimaista sähköä.

Tietoturva

Henkilö- ja osoitetietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille ja ne säilytetään asiakassuhteen keston ajan. Asiakas vastaa antamistaan tiedoista sekä tekemistään tilauksista. Pääsy asiakastietoihin on ainoastaan tilauksia käsittelevillä henkilöillä. Verkkokaupassamme on käytössä tarvittavat suojaus- ja salausjärjestelmät.