Ostoskori 0

Ostoskorisi on vielä tyhjä!

Lumimyrskyssä kaikki aletuotteet vähintään -30%. Katso kaikki aletuotteet! >>

Asiakaspalautukset ja tuotevaihdot

Asiakaspalautus 1-2-3

  1. Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen eli alkuperäiskunnossaan ja -pakkauksessaan.
    • Jos olet saanut väärän tai viallisen tuotteen, ilmoita siitä meille välittömästi sähköpostitse.
    • Tuotteista ei saa irrottaa lappuja tai tuotetietoja. Tuote tulee lähettää takaisin meille alkuperäispakkauksessaan siinä kunnossa kuin olet sen vastaanottanut.
    • Sovita tuotteet aina puhtaalle rasvattomalle, hiettömälle ja meikittömälle iholle, jotta tuotteeseen ei jää tahroja tai tuoksuja. Mielellään siis suihkun tai peseytymisen jälkeen.
    • Jos tuote palautuu myyntikelvottomana eli laput on irrotettu, myyntipakkaus on rikki tai puuttuu, tai tuotetta on käytetty tai se on likaantunut, tuotteen hintaa ei voida palauttaa.
  2. Asiakaspalautuksesta on ilmoitettava meille ennen palautusta sähköpostitse.
    • Helpoiten palautuksesta tai vaihdosta ilmoitat vastaamalla tilauksesi vahvistusviestiin, jonka olet saanut tilaushetkellä sähköpostiisi. Voit viedä palautuksesi heti postiin ilmoituksen lähetettyäsi, sinun ei tarvitse odottaa meiltä vastausta tai lupaa palautukseen.
    • Palautusilmoitusviestissä tulee ilmoittaa nimesi, tilausnumerosi sekä palautuvat/vaihdettavat tuotteet. Kerro meille myös vaihtotoiveesi ja kuvaile, miten sovittamasi tuotteet istuivat, niin neuvomme paremman koon valinnassa ja varaamme sinulle vaihtotuotteet valmiiksi.
    • Voit vaihtaa palautuvat tuotteet yhteishinnaltaan saman hintaisiin tai halvempiin tuotteisiin. Palautuvien ja vaihdettavien tuotteiden erotus palautetaan tilillesi.
    • Huomio! Laskutilauksiin ei ole mahdollista tehdä tuotevaihtoja vaan vaihtotuotteet toimitetaan aina uudella vaihtotilauksella. Muistathan kuitenkin aina ilmoittaa meille palautuksesta!
    • Täytä aina myös paperinen palautuslomake ja lähetä se tuotteiden mukana, jotta tiedämme, mille tilaukselle palautus kuuluu.
    • Muista tarkkailla sähköpostiasi, sillä meillä saattaa olla kysyttävää sinulta liittyen vaihtoihin tai palautuksiin.
  3. Pakkaa tuotteet huolellisesti ja vie palautus Postiin 14 vrk kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.
    • Lähetä asiakaspalautuksesi postitse ja pyydä kuitti palautuksesta.
    • Säilytä kuitti, kunnes saat meiltä ilmoituksen, että palautuksesi on vastaanotettu.
    • Lähetys palautuu meille 2-14 vuorokaudessa postituksesta. Saat sähköposti-ilmoituksen, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi ja mahdollinen vaihto käsitelty.

Näin valmistelet asiakaspalautuslähetyksen:

  • Leikkaa palautuslomake irti tilauksesi mukana tulleen lähetyslistan alareunasta katkoviivaa pitkin ja merkitse palautuvat tuotteet lomakkelle. Säilytä yläosa eli tilauksen varsinainen lähetyslista itselläsi.
    • TÄRKEÄÄ: Täytä IBAN-muotoinen tilinumerosi ruutuihin. Tarvitsemme tilinumerosi palautusta varten. Ainoastaan PayPalilla maksetut tilaukset voimme hyvittää suoraan takaisin PayPal-tilille. Tilinumero tulee täyttää jokaiselle palautukselle, vaikka olisit jo aiemminkin palauttanut meille tuotteita, sillä emme säilytä tilinumeroita.
  • Pakkaa tuotteet huolellisesti, lisäohjeita löydät tarvittaessa alta. Muista laittaa palautuskortti tuotteiden mukaan.
  • Liimaa asiakaspalautusosoitetarra, jonka löydät lähetyslistan yläreunasta, lähetyksen päälle niin, että se peittää vanhat osoitemerkinnät. Lähetys ei tarvitse enää muita merkintöjä.

Ohjeita asiakaspalautuksen pakkaamiseen ja postitukseen:

Suosittelemme, että säästät postituspussin, -kotelon tai -laatikon, jossa olet vastaanottanut tilauksesi, sillä voit pakata palautuvat tuotteet samaan pakkaukseen ja säästää näin pakkausmateriaalia sekä samalla varmistat myös sen, että palautuvat tuotteet saapuvat ehjinä ja puhtaina takaisin. Voit myös palauttaa useamman tilauksen palautuvat tuotteet samassa lähetyksessä, kunhan muistat täyttää ja palauttaa palautuskortit jokaiselle tilaukselle.

  • Saitko tilauksesi litteässä postituskotelossa, jonka paksuus on alle 3 cm?
    Kirjekokoisille palautuksille riittää palautusosoitetarra. Lähetys ei tarvitse muita merkintöjä. Jätä lähetys postiin.
  • Saitko lähetyksesi pakettina, jonka paksuus on yli 3 cm?
    Liimaa lähetyksen päälle palautustarra, jossa postin asiakaspalautussopimustunnuksemme ja jätä lähetys postiin tai Smartpostiin samalla lokerokoodilla, jolla olet lähetyksen vastaanottanut.

Asiakaspalautusten käsittely

Otathan huomioon, että asiakaspalautusten kulku postissa voi kestää 2-14 vrk. Lähetykset kulkevat Postin laskutuskeskuksen kautta, missä lähetys merkitään laskutettavaksi meiltä eli vastaanottavalta yritykseltä.

Odota siis rauhassa. Saat meiltä heti viestin sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet palautuslähetyksesi.

Vaihtotilaukset käsitellään yleensä heti samana päivänä, ja jos vaihtotuote löytyy varastostamme, postitetaan se samantien. Mahdolliset vaihtotuotteet toimitetaan aina halvimmalla mahdollisella toimitustavalla.

Rahapalautukset laitamme maksuun 10 arkipäivän kuluessa siitä, kun olet saanut ilmoituksen palautuksen vastaanotosta.